Success Stories
Rypetoppen Adventurepark
“
Vi er veldig fornøyde med hjelpen fra Singlot, og så forbedring i både synlighet og salg! Vi ser definitivt verdien i å kombinere engasjerende innhold og å investere i annonsering på sosiale medier, og kommer til å fokusere på å lage godt innhold fremover.
„
Eirik Lerberg – Daglig leder ved Rypetoppen Adventurepark
Brief
Rypetoppen aktivitetspark ønsket å dypdykke i annonsering på sosiale medier. De hadde allerede etablert en solig organisk tilstedeværelse, men ønsket å implementere nye strategier for å booste trafikk og salg på hjemmesiden, særlig salg av et av deres nyeste overnattingsprodukter.
Hva vi gjorde
Den beste løsningen var å bruke videokampanjer, takket være den gode utnyttingen av budsjett man kan oppnå. Rypetoppen hadde allerede samlet inn et stort antall brukergenererte videoer av høy kvalitet fra besøkende i parken, samt produsert flere profesjonelle videoer. Vi satte sammen et stort antall variasjoner av annonser, som dermed ble vist til ulike målgrupper. Denne strategien viste seg å være svært effektiv, siden vi nådde frem til brukere med relevant innhold på ulike stadier i kundereisen. Kombinert med tett oppfølging av det organiske innholdet ga denne tilnærmingen gode resultater.
Resultater
930K
Inntrykk
26NOK
CPM
150K
Videovisninger
0,07NOK
CPV
12%
Økter
KONTAKT OSS
Slipp oss en linje så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan for å diskutere prosjektet ditt!
Takk!
Vi kommer snart tilbake til deg.