Clock icon

Success Stories

Rypetoppen Adventurepark

Vi er veldig fornøyde med hjelpen fra Singlot, og så forbedring i både synlighet og salg! Vi ser definitivt verdien i å kombinere engasjerende innhold og å investere i annonsering på sosiale medier, og kommer til å fokusere på å lage godt innhold fremover.
Eirik Lerberg – Daglig leder ved Rypetoppen Adventurepark
Lighthouse icon

Brief

Rypetoppen aktivitetspark ønsket å dypdykke i annonsering på sosiale medier. De hadde allerede etablert en solig organisk tilstedeværelse, men ønsket å implementere nye strategier for å booste trafikk og salg på hjemmesiden, særlig salg av et av deres nyeste overnattingsprodukter.

Hva vi gjorde

Den beste løsningen var å bruke videokampanjer, takket være den gode utnyttingen av budsjett man kan oppnå. Rypetoppen hadde allerede samlet inn et stort antall brukergenererte videoer av høy kvalitet fra besøkende i parken, samt produsert flere profesjonelle videoer. Vi satte sammen et stort antall variasjoner av annonser, som dermed ble vist til ulike målgrupper. Denne strategien viste seg å være svært effektiv, siden vi nådde frem til brukere med relevant innhold på ulike stadier i kundereisen. Kombinert med tett oppfølging av det organiske innholdet ga denne tilnærmingen gode resultater.

Resultater

Flag icon
930K Arrow icon
Inntrykk
Flag icon
26NOK Arrow icon
CPM
Flag icon
150K Arrow icon
Videovisninger
Flag icon
0,07NOK Arrow icon
CPV
Flag icon
12% Arrow icon
Økter
Anchor image

KONTAKT OSS

Slipp oss en linje så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan for å diskutere prosjektet ditt!

Takk!

Vi kommer snart tilbake til deg.