Brief
LABO (Larvik Boligbyggerlag) ønsker å hjelpe så mange som mulig med å komme seg inn på boligmarkedet i Larvik. De har allerede en høy merkekjennskap i markedet, men ønsket å se på mulighetene rundt performance markedsføring, særlig for å nå ut til nye og unge kunder. De er allerede synlig i en stor rekke aktiviteter i Larvik, men ønsket at flere i målgruppen meldte seg eller andre inn som medlem.
Hva vi gjorde
Vi analyserte LABOs markedsstrategi, og via en runde med workshoper snudde vi opp ned på dagens tankegang og sammen la vi grunnlaget for at den digitale markedsføringen skulle få så bra resultater som mulig. Dette inkluderte en opprydning av sporingspiksler, samt implementering av nye prosesser for en mer strømlinjeformet markedsføring. Vi tilpasset også innhold for hver målgruppe, for å sørge for så relevante annonser som mulig. Takket være disse tiltakene kan vi nå kombinere mer generelle «always-on» kampanjer for synlighet og merkevarebygging, med salgsdrivende kampanjer mot et svært spisset publikum, med egne KPIer og målsetting for de ulike kampanjene.
Resultater
57%
Økning i økter
81%
Økning i brukere
7%
Økning i sidevisninger
388K
Inntrykk
19%
Nedgang i fluktfrekvens
Kontakt oss!
Slipp oss en linje så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan for å diskutere prosjektet ditt!
Takk!
Vi kommer snart tilbake til deg.
Det er inspirerende å samarbeide med Singlot. De kan alt det tekniske, mens jeg kjenner Larvik og LABO. Sammen lager vi bra kampanjer. Helene og Miguel er supre sparringpartnere, og de har fått meg til å bruke sosiale medier annerledes.
„