Success Stories
Hemmingodden Lofoten Fishing Lodge
Brief
Hemmingodden Fishing Lodge ligger i vakre Ballstad i Lofoten. De har besøkende fra hele verden, som kommer for å oppleve Lofoten: naturen, den fantastiske maten, og ikke minst fiske. Hemmingodden ønsker å kunne tilby en enda mer autentisk og annerledes opplevelse av Lofoten, og dermed skille seg ut fra konkurrentene. Dette krevde både digital markedsføring og grundig planlegging.
Hva vi gjorde
Vi startet med å definere en strategi og målsetting, samt en søkeordsanalyse for å forstå bedre hva kundegruppen søker etter før de havnet på hjemmesiden. Vi satte sammen flere resurser og verktøy for å kunne gjennomføre strategien og implementere de ulike ideene. Annonsering på digitale kanaler var en viktig del av strategien, og vi sørget for å nå ut til kjernen av målgruppen ved å kombinere «always-on» kampanjer med ulike, relevante temaer. Det var særdeles viktig å utnytte video i annonsene, og vi brukte derfor mye brukergenerert innhold innsendt fra besøkende, i flere ulike annonser på tvers av ulike sosiale medier. Vi sørget også for å være synlig når brukere søkte etter relevante søketermer på Google gjennom søkekampanjer. Kombinasjonen av annonsering på sosiale medier og Google hjalp oss å være synlig under hele kundereisen.
Resultater
30%
93%
43%
90%
Kontakt oss!
Takk!
Vi kommer snart tilbake til deg.