Clock icon

Success Stories

Hemmingodden Lofoten Fishing Lodge

Samarbeidet med Singlot har lært oss hvor utrolig viktig det er å ha et godt og engasjerende innhold på sosiale medier. Både Helene og Miguel er dyktige og strukturerte - og de besitter mye kunnskap om SoMe. Etter at vi startet samarbeidet med Singlot har vi hatt økt interesse og omsetning!
Trond-Ketil Nilsen - Daglig leder Hemmingodden Lofoten Fishing Lodge
Lighthouse icon

Brief

Hemmingodden Fishing Lodge ligger i vakre Ballstad i Lofoten. De har besøkende fra hele verden, som kommer for å oppleve Lofoten: naturen, den fantastiske maten, og ikke minst fiske. Hemmingodden ønsker å kunne tilby en enda mer autentisk og annerledes opplevelse av Lofoten, og dermed skille seg ut fra konkurrentene. Dette krevde både digital markedsføring og grundig planlegging.

Hva vi gjorde

Vi startet med å definere en strategi og målsetting, samt en søkeordsanalyse for å forstå bedre hva kundegruppen søker etter før de havnet på hjemmesiden. Vi satte sammen flere resurser og verktøy for å kunne gjennomføre strategien og implementere de ulike ideene. Annonsering på digitale kanaler var en viktig del av strategien, og vi sørget for å nå ut til kjernen av målgruppen ved å kombinere «always-on» kampanjer med ulike, relevante temaer. Det var særdeles viktig å utnytte video i annonsene, og vi brukte derfor mye brukergenerert innhold innsendt fra besøkende, i flere ulike annonser på tvers av ulike sosiale medier. Vi sørget også for å være synlig når brukere søkte etter relevante søketermer på Google gjennom søkekampanjer. Kombinasjonen av annonsering på sosiale medier og Google hjalp oss å være synlig under hele kundereisen.

Resultater

Flag icon
30% Arrow icon
Omsetning
Flag icon
93% Arrow icon
Antall salg
Flag icon
43% Arrow icon
Nedgang i kostnad per salg
Flag icon
90% Arrow icon
Koverteringsrate
Anchor image

Kontakt oss!

Slipp oss en linje så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan for å diskutere prosjektet ditt!

Takk!

Vi kommer snart tilbake til deg.