Clock icon

Success Stories

Gravity Sports

Singlot var en sentral del av vår digitale tilstedeværelse. De var ikke bare kunnskapsrike og hadde god erfaring, men de beviste at det lønner seg å ha en skikkelig strategi for synlighet på nettet.
Vivian Grüner - Daglig leder Gravity Sports
Lighthouse icon

Brief

Gravity Sports er en trampolinepark som ønsket å utnytte annonsering på sosiale medier for å nå målgruppen sin. Siden starten i 2017 har sosiale medier vært en stor del av markedsstrategien deres, og det var derfor viktig for dem å utnytte de ulike kanalene på en smart måte.

Hva vi gjorde

Vi utnyttet eksisterende bilder og videoer fra Gravity Sports arkiver, og brukte disse i videokampanjer for økt synlighet og trafikk til hjemmesiden. Vi brukte både Facebook, Instagram og Snapchat for å vise frem alt parken har å by på. Vi kjørte også et Snapchatfilter under åpningen av en ny park. Det var også viktig for oss å bruke en kombinasjon av profesjonelt produsert innhold, samt brukergenerert innhold sendt inn fra kunder, for å fremstå både autentiske og profesjonelle. Vi så opptil 150% høyere engasjement på innhold som viste ekte besøkende under deres besøk til parken.

Resultater

Flag icon
143K
Website sessions
Flag icon
3.2M
Visninger
Flag icon
1.48M
Videovisninger
Flag icon
92000
Nye besøkende til hjemmesiden
Anchor image

Kontakt oss!

Slipp oss en linje så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan for å diskutere prosjektet ditt

Takk!

Vi kommer snart tilbake til deg.