Brief
Gravity Sports er en trampolinepark som ønsket å utnytte annonsering på sosiale medier for å nå målgruppen sin. Siden starten i 2017 har sosiale medier vært en stor del av markedsstrategien deres, og det var derfor viktig for dem å utnytte de ulike kanalene på en smart måte.
Hva vi gjorde
Vi utnyttet eksisterende bilder og videoer fra Gravity Sports arkiver, og brukte disse i videokampanjer for økt synlighet og trafikk til hjemmesiden. Vi brukte både Facebook, Instagram og Snapchat for å vise frem alt parken har å by på. Vi kjørte også et Snapchatfilter under åpningen av en ny park. Det var også viktig for oss å bruke en kombinasjon av profesjonelt produsert innhold, samt brukergenerert innhold sendt inn fra kunder, for å fremstå både autentiske og profesjonelle. Vi så opptil 150% høyere engasjement på innhold som viste ekte besøkende under deres besøk til parken.
Resultater
143K
3.2M
1.48M
92000
Kontakt oss!
Takk!
Vi kommer snart tilbake til deg.