Clock icon

Våre suksesshistorier

Les om noe av våre suksesshistorier og hva vi hjalp våre kunder med!

JT

Jenter og teknologi

Jenter og teknologi er en del av NHO (Næringslivets Hovedorganisasjon) som jobber med å øke kvinneandelen i teknologiutdanninger. De hadde mange gode idéer, men trengte en skikkelig "boost" med deres digitale markedsføring og hvordan de kunne nå ut til målgruppen deres.

Gravity 25

Gravity Sports Tønsberg

Gravity Sports er en trampolinepark som ønsket å utnytte annonsering på sosiale medier for å nå målgruppen sin. Siden starten i 2017 har sosiale medier vært en stor del av markedsstrategien deres, og det var derfor viktig for dem å utnytte de ulike kanalene på en smart måte.

Whatwedid hemmingodden

Hemmingodden fishing lodge

Hemmingodden fishing lodge ligger i vakre Ballstad i Lofoten. De har besøkende fra hele verden, som kommer for å oppleve Lofoten: naturen, den fantastiske maten, og ikke minst fiske. Hemmingodden ønsker å kunne tilby en enda mer autentisk og annerledes opplevelse av Lofoten, og dermed skille seg ut fra konkurrentene. Dette krevde både digital markedsføring og grundig planlegging.

Labokortet

Labo

LABO (Larvik Boligbyggerlag) ønsker å hjelpe så mange som mulig med å komme seg inn på boligmarkedet i Larvik. De har allerede en høy merkekjennskap i markedet, men ønsket å se på mulighetene rundt performance markedsføring, særlig for å nå ut til nye og unge kunder. De er allerede synlig i en stor rekke aktiviteter i Larvik, men ønsket at flere i målgruppen meldte seg eller andre inn som medlem.

Itec2

iTec AS

iTec AS ønsket økt synlighet på nett, samt å tilpasse seg mer den moderne brukerreisen. De er en leder innenfor salg av skjæremaskiner, men de følte at kommunikasjonsstrategien deres var en smule utdatert. De tok derfor kontakt med oss, og ba om hjelp til å bli bedre på digital synlighet.

Rype2

Rypetoppen AdventurePark

Rypetoppen aktivitetspark ønsket å dypdykke i annonsering på sosiale medier. De hadde allerede etablert en solig organisk tilstedeværelse, men ønsket å implementere nye strategier for å booste trafikk og salg på hjemmesiden, særlig salg av et av deres nyeste overnattingsprodukter.