Facebook annonsering

Vi er eksperter i Facebook ads
Facebook annonsering

Har du vurdert Facebook annonsering, men har hørt at “Facebook er død, og ikke verdt det”? Facebook er fortsatt den største sosiale kanalen i Norge, og brukes av over 2 millioner nordmenn hver dag (kilde: Ipsos, 24), og annonsering på Facebook er fortsatt svært relevant. For å oppnå gode resultater er det viktig å jobbe med, ikke imot, Facebook- algoritmen. Dette inkluderer en tydelig strategi samt overvåking og kontinuerlig testing av meldinger og innhold. Vi jobber tett med våre kunder for å nå frem til riktig målgruppe med relevante meldinger til riktig tid.

Hvorfor bør du annonsere på Facebook?
  1. Tilgang på en enormt effektiv annonse-algoritme
  2. Mulighet til å skreddersy annonser til din målgruppe
  3. Kostnadseffektivt og budsjettkontroll
  4. Effektivt teste ulike type video og bilde, og produsere mer av det som fungerer
Hvordan vet jeg at Facebook annonser kommer til å fungere for meg?

Det enkle svaret er: det vet vi ikke før vi tester. Vår erfaring er derimot at de aller fleste virksomheter har godt av annonsering på Facebook, både de som selger til andre bedrifter (B2B) og de som selger til kunder( B2C), uavhengig av størrelsen på målgruppen. Det finnes derimot ingen snarveier til suksess, og annonsering på Facebook krever at man setter av nok tid og ressurser til å gi det en sjanse, samt at man har en tydelig strategi for hva man ønsker å oppnå med markedsføring på sosiale medier. Det hjelper ikke med litt innsats her og der, eller å gå i gang uten en tydelig plan og KPIer. Dette kan være en overveldende prosess, og vi hjelper deg underveis i alle steg. 

Anchor image

Trenger du hjelp med Facebook-annonsene dine?

Takk!

Vi kommer snart tilbake til deg.